no-img
فارس دانش

نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم کنترل ادرار را در دانش آموزم نیما برطرف نمایم


فارس دانش

ادامه مطلب

نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم کنترل ادرار را در دانش آموزم نیما برطرف نمایم
zip
دسامبر 26, 2017
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم کنترل ادرار را در دانش آموزم نیما برطرف نمایم


نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم کنترل ادرار را در دانش آموزم نیما برطرف نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم کنترل ادرار را در دانش آموزم نیما برطرف نمایم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

ی اختیاری ادرار عبارت است از ناتوانی در کنترل ادرار در سنی که کودک باید قادر به کنترل ادرار خود باشد توانایی کنترل ادرار تا چهار سالگی در صبح و تا شش سالگی در شب بدست می آید، کورتکس قسمتی از مغز است که اثر مهاری روی مرکز ادرار وارد وقتی این کنترل و مهار نباشد موجب بی اختیاری ادرار در کودک می شود.بیماری های مختلفی موجب بی اختیاری ادرار می شود از جمله اختلالات خواب، استرس های روحی و روانی بیماری های عفونی، کامل نشدن اعصاب محیطی، عیب شدید ساختمان در دستگاه ادرار، بیماری های نورولوژیک که اعصاب مثانه را تخریب می کند.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کنترل ادرار

پیشگفتار در رابطه با  کنترل ادرار 

مقدمه  موضوع در رابطه با کنترل ادرار 

شناسایی مسئله در رابطه با  کنترل ادرار 

توصیف وضع موجود

اینجانب … دارای ..… سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه .. .. به عنوان … مشغول فعالیت هستم. در کلاس من … نفر دانش آموز وجود دارد که از آن میان .. نفر اوتیسم .. نفر فلج مغزی و یک نفر عقب مانده و بیش فعال می باشند.  دانش آموز مورد نظر بنده نیما بود که بیماری اوتیسم داشت او  وقتی می خواست با من و یا همکارانم صحبت کند، هول و دستپاچه و دچار اضطراب و استرس می گردد طوری که دچار لکنت زبان و (مِن و مِن کردن) می شد و دستانش شروع به لرزیدن می کرد و نمی توانست به خوبی صحبت کند و کنترل ادرارش را از دست می داد. این وضعیت موجب نگرانی و ناراحتی من شده است. با خود فکر کردم که چرا نیما  این حالت را دارد و مشکل او چیست، در صورتی که معلم سخت گیری نیستم و نمی توانم بگویم که بچه ها از من می ترسند.مادر نیما هر روز مجبور بود به مدرسه بیاید به دلیل اینکه نیما هر نیم ساعت یکبار کنترلش را از دست می داد . او می بایست نیما را مرتب تمیز می کرد و لباس های وی را عوض می نمود . ولی زمانی که نیما حضور مادرش را در کنارش احساس می کرد این اختلال در او کمتر نمود داشت.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کنترل ادرار 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کنترل ادرار 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کنترل ادرار 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کنترل ادرار 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کنترل ادرار 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کنترل ادرار 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کنترل ادرار 

نتیجه گیری در رابطه با کنترل ادرار

پیشنهادات در رابطه با کنترل ادرار

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کنترل ادرار 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

سمیه کاظمی 218 نوشته در فارس دانش دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *